KAMI MEMBANTU ANDA

Kami Membantu Anda Berjimat

images (13)

Selamat Datang…
ke laman web www.kadkahwincute.ml .Kesudian anda berkunjung amat kami hargai. NRcreative menawarkan pelbagai perkhidmatan ‘design’ & ‘print’ yang memberi keutamaan kepada penganjuran majlis-majlis keramaian di Malaysia.Semoga penglibatan kami bakal membantu mempermudahkan kelancaran majlis anda. Doa kami semoga majlis anda diberkati dan mengukir detik-detik bersejarah yang menjadi kenangan terindah di masa hadapan.  Salam kemesraan dari kami, warga NRcreative.

Tempah Secara Online Sekarang !

Terima kasih kerana mengunjungi NRcreative. Anda boleh membuat tempahan secara online tanpa perlu mengunjungi showroom kami.Kami bersedia membantu anda

Kami juga menerima tempahan dari Sabah, Sarawak, Labuan, Singapura dan Brunei. Sekiranya anda mengalami masalah sila hubungi kami untuk bantuan.

IMG00671-20101122-1637

Mahu Tempah Online ? Atau Tempah Di Kedai ?

Tidak kira di mana anda membuat tempahan samada secara online di http://www.kadkahwincute.ml   atau kunjungi premis NRcreative, harga kami tetap sama! Tiada cas tersembunyi biarpun anda tempah online ataupun di kedai. Kami akan sentiasa memberikan perkhidmatan dan layanan yang terbaik untuk anda!

28c46-penghantaran-percuma

Waktu Paling Sesuai ?

Ramai yang masih tertanya tanya bilakah waktu paling sesuai utk mereka menempah kad perkahwinan. Sebenarnya anda digalakkan menempah kira kira 2-3 bulan lebih awal sebelum tarikh perkahwinan.Menempah di saat-saat akhir mungkin akan menyebabkan tempahan anda ditolak. Terutama sekali jika anda berkahwin di musim cuti persekolahan. Waktu itu memang ramai pasangan yang akan datang menempah kad kahwin dengan kami. Tempahan awal juga dapat mengelakkan kelewatan dan agar kad dapat diedarkan dengan sempurna.

7 thoughts on “KAMI MEMBANTU ANDA

Tinggalkan komen